Results 1 to 7 of 7

Thread: K-Meleon

  1. #1
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Azeroth
    Posts
    382
    Mentioned
    0 Post(s)
    Quoted
    8 Post(s)

    Default K-Meleon

    http://kmeleon.sourceforge.net/

    http://kmeleon.sourceforge.net/


    use this bettr and faster / lighter than any shit you think is good... ofcourse that exludes those who are good enugh to already make there own browser...

  2. #2
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Chicago
    Posts
    3,245
    Mentioned
    19 Post(s)
    Quoted
    382 Post(s)

    Default

    No spell check :/




    Anti-Leech Movement Prevent Leeching Spread the word
    Insanity 60 Days (Killer workout)
    XoL Blog (Workouts/RS/Misc)

  3. #3
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Azeroth
    Posts
    382
    Mentioned
    0 Post(s)
    Quoted
    8 Post(s)

    Default

    meh... its okay without but sure you can look at source and add it right?

    lol get your name on devs list =))

  4. #4
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    419
    Mentioned
    0 Post(s)
    Quoted
    2 Post(s)

    Default

    :O i will try it in my old computer. Thanks ^^

    Please take a look to my mage/range tank guide, comment and rate ---> Outdated guide after EOC, could be used for old rs servers

  5. #5
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Chicago
    Posts
    3,245
    Mentioned
    19 Post(s)
    Quoted
    382 Post(s)

    Default

    Quote Originally Posted by wantonman View Post
    meh... its okay without but sure you can look at source and add it right?

    lol get your name on devs list =))
    lol can you really? o.o
    Haha, I might look into that.




    Anti-Leech Movement Prevent Leeching Spread the word
    Insanity 60 Days (Killer workout)
    XoL Blog (Workouts/RS/Misc)

  6. #6
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Finland
    Posts
    304
    Mentioned
    0 Post(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Default

    This is even better http://surf.suckless.org

  7. #7
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Azeroth
    Posts
    382
    Mentioned
    0 Post(s)
    Quoted
    8 Post(s)

    Default

    yeah you can contribute to k-meleon their open to development... uhm you can add a c++ spellchecker soo yeah its really nifty.... -___-

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •